I höstlåvet!

Hej på somamren brukar vi åka till min farfar Och farmor i högakusten!  Där har dom en gammal bil som jag har fått.   Där brukar jag sitta.  Om ni kollar noga så står ett   får bakom mig.


Hej igen ni vet väll att jag har en snygg häst hos min farfar för vi kan ju inte ha den
på våran gräsmatta äller hur? Den heter Bravalld! Jag har börgat på ridskola så då
ville jag ha en till häst. Och det ville farfar han sa!
-Jag vill köpa en häst till dig.
Men det gick inte för mamma hon tycker vi ska hyra en häst -transport och en
häst! Men nu i höstlåvet ska vi åka dit så jag kan trava & skrita, krafsa hovarna och
borsta!

Kommentarer
Postat av: alva!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! de vill jag också!!

2011-10-31 @ 16:12:19
Postat av: Rebecca djurälskaren

Ja! men du den är typ 5meter!!!

2011-11-14 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0