Mitt äventyr med Alva och Hilda



Hej jag har börja på ridskola vännesrytarförening! Jag , Alva och Hilda vi har börga rida!
Första gågongen så fölljde dom med mig hem. Vi kläde på oss vanlliga kläder typ
en tröja och mjuckisbyxor! När vi hade bytt om så sa jag till pappa vi måste kynda oss
vi blir sena. Men det är inge ridning i dag vi ska bara åka dit för att dom vill träfa oss
och få några paper! Jag blev besviken när pappa berättadet för mig , Alva och Hilda!
Men när jag var på väg till bilen så var det som nån visskade i mit lilla öra Ni ska Rida!
Jag blev glad och sa till Alva vi ska rida vi ska rida! Varje gong vi såg en hage med
hästar i så skrek vi på resan till RIDSKOLAN! När vi var frame så sa hon ta en hovkrats och
en borste och en blablabla. Och när ni är klara med era Hästar så väntar ni tills vi alla ska
RIDA! Jag blev jäte glad för första gongen på rid skolan ja ja ja! Min Häst hete Lilla my
Alvas häst hete Maya och Hildas häst hete Resy en vit vacker häst! Jag vågade riktit inte jöra så mycket!
Men nu var det dags att rida jag var piri men aså jag ville ju trava jag ville såklar springa så himla fort men jag
fick inte det! Nästa gong hade vi Teori inte rolit kan jag lova dig. Den här gongen så hade jag en
Häst som var lång vit och hete Cool gaay! Värdens snygaste hetaste och vackraste häst den var
så trevllig den såg låsas ut! Det är mit äventyr! Mit i stalet stog en häst hästen börga bajsa och den
hete Lilla my!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0